איפה הפילוח ? יורים ובוכים

גרופי ירו לכל כיוון ובסוף פגעו בעצמם.
היום הסרתי את עצמי מהדיוור האלקטרוני של אתר הקופונים גרופי. הסיבה: ההצעות שהם שלחו לא נגעו לי.
כך לדוגמא בדיוור ששבר את גב הגמל, ניסו למכור לי:
"השילוב המנצח! פרוייקט השו"ת של בר אילן + מאגר האוצר של די בי אס בדיסק און קי". אמממ…לא תודה.
הסיר הבריא…לא תודה
שטיח הקסם החדשני – איבדתם אותי במילה חדשני
סט של 46 מדבקות מקסימות עם שם הילד – אםםם לא.
סיבה למסי….לא!
מעבר לכך שמדובר בסוג של ערוץ הקניות, רק בלי הכיף הממכר של דיבור בלתי פוסק ותיאור של כפתורים של מוצרים, מדובר בכישלון לקנות אותי.
אם בגרופון עוד מפלחים את הלקוחות לפי אזורי מגורים – גם זה לא קיים בדיוור של גרופי. הם פשוט שולחים רשימה של באזר מוצרים.
אני לא זוכר איך נרשמתי אליהם, כנראה תפסו אותי באיזה כנס עם הבטחה לסיכוי לזכות באייפד.
אבל מאז הם לא עשו ניסיון להבין אותי, להכיר אותי, לדעת מה מעניין אותי.
כמו הרבה טרנדים באינטרנט, הקופונים מיצו את עצמם. אנשים מתחילים להתעייף מעיון יומי בהפגזה של הצעות. הסינון האוטומטי שאנו מפעילים מול מיילים לא רלוונטיים כבר נכנס לפעולה. כדי לנצח את הסינון המייל חייב להיות ממוקד.
מספיקה לחיצת כפתור אחת כדי להבין מי אני ולצאת לטנגו סוער של הצעות שמתאימות – רק לי. מספיק שלצתי פעם אחת על קישור לקופון לרכישת כדורסל חדש, כדי שיהיה אפשר מעתה למקד את כל ההצעות ששולחים לי במוצרי ספורט.
גרופי ירו לכל כיוון ובסוף פגעו בעצמם. בקרוב זה יפסיק לעבוד להם, וינצחו רק מי שיהו חכמים ויעבדו לקראת הלקוחות.