החיוך טוב למיתוג: mobypark

ביקרתי בפאנל בנושא טכנולוגיות תחבורה שקיימה שגרירות צרפת בתל אביב. יזמים שונים הציגו את המיזמים הטכנולוגיים שלהם, והציגו כיצד השימושים השונים שלהם יעזרו לאנשים – לחסוך זמן, כסף וזיהום אוויר.

רק יזם אחד בלט על פני האחרים, ולבטח הוא יהיה זכיר יותר מכולם, כאשר ההבטחה שלו כבר בתחילת ההרצאה הייתה "לעשות אתכם שמחים יותר". לא סתם הוא בחר במשפט הזה, כי מסתבר שזה חלק מהמיתוג הכולל של המוצר של mobypark – לסייע לאנשים לחנות ולהפוך אותם לשמחים יותר.

הטכנולוגיה של הסטרטאפ נועדה לאפשר מיצוי של החניות הקיימות, ולאפשר לאנשים לאתר אותן בצורה קלה יותר. אחד מהאפשרויות של האפליקציה היא להזמין מראש חניה לשעה מסויימת, ובכך לחסוך דקות ארוכות של סיבובים בעיר.

כאשר נכנסים לאתר החברה, משפט ההנעה לפעולה הוא "הזן את היעד שלך וחייך". בהמשך האתר החברה מציגה אירועים ומקומות שיגרמו לך "ליהנות מהחיים".

מדובר על קו מיתוגי כל כך מתבקש ופשוט, אך שליזמים רבים כל כך קשה לאמץ אותו, כי הוא כל כך רחוק מיתרונות המוצר שהם רואים לנגד עיניהם הנגזרים מהמאפיינים של המוצר.mobypark