המאמי של הברנז'ה עובר לאינטרנט

ערוץ 10 עשה את הבחירה הנבונה – ויצא להביא את הרייטינג בכל מחיר. מעבר ל- 5 מיליון שהושקעו בהישרדות, המחיר הוא איבוד מעמד המאמי של של הברנז'ה. עד לאמצע עונת הישרדות  התהדר הערוץ בתדמית האנדרדוג, אביר האיכות, מקום מושבם של לונדון וקירשנבאום, זקני השבט בלתי מעורערים. כיום כתבות העיתונות משנות את צבען ודואגות לחשוף את העליבות של הישרדות, הנומך של הדוגמניות, וגם הריאליטי הבא בתור של הערוץ כבר יחטוף. ערוץ 10 הצליח למתוח את סבלנות  הברנז', ולברנז' נשבר.

שאלה אחת נשאלת, והיא, האם זה משנה ? האם הברנז'ה היא זו שבנתה את הרייטינג של הישרדות אחרי מפלת הפרק הראשון, והאם היא גם יכולה לפגוע בו בכתבות סופשבוע בידיעות.

השאלה השניה היא, האם ערוץ 10 עומד להעביר את הברנז'ה לצידו בגזרת האינטרנט. כשייתכן שתוכנית הבוקר המקוונת, המגרסה, מסמנת את המגמה החדשה.

בניגוד לקשת ורשת שבונות את אתרי האינטרנט שלהם בהתבססות על פצצות רייטינג, ובעצם מעתיקות את הצלחות נקודתיות לאינטרנט, בערוץ 10 פונים לשוליים – הולכים על הזנב הארוך. ייתכן מאוד כי ב- 10 מצאואת הכיוון הנכון ליצור פלטפורמה מקוונת שתתבסס כערוץ לכל דבר. תפיסת האיכות שהובילה את הערוץ לכמעט אבדון בשנותיו הראשונות יכולה להפוך תחת המודלים הכלכליים של הרשת להצלחה של המדיה החדשה. הפניה לברנז'ה היא מהלך שמסמן היטב את המגמה שערוץ נענע 10 מסמנים, ואת זאת שיכולה בטווח הארוך להפוך את ערוץ 10 מסתם מאמי – למאמי עם כסף.