כותרות דיוור אלקטרוני מוצלחות שגורמות לפתוח את המייל ומניעות לפעולה

מאחר ואני עוסק בתחום השיווק באינטרנט, לעיתים קרובות נראה שכבר ראיתי הכל והכל חוזר על עצמו, ויותר גרוע מכך – נדמה לך שגם הלקוחות כבר ראו הכל. כמובן שזה לא נכון, ויש דברם שתמיד עובדים.  לפעמים בשטף העבודה יש דברים שעדיין שוקפצים לך לעין, למרות שאין לך שום רצון לקרוא אותם, ובטח לא עכשיו. כאשר מדובר במיילים, לפעמים אתה מתפתה לפתוח את ההודעות ולפעמים לא, אבל בכל מקרה מישהו עשה שם מספיק עבודה טובה בכותרת כדי למשוך תשומת לב רק לרגע – וזה המון.

אז אני מתחיל רשימה של כותרות שמושכות את העין  (מתחילים עם אחד ומקווה שהרשימה תצמח):

1. אירגנתי לך פגישה עם רמי לוי (הודעה מטעם חברת ריינר)

2. אף פעם לא תהיה שואה גרעינית. יותר מידי נלדן מעורב בזה. פראנק זאפה (לא מדיוור, אבל ממודעה מוצלחת לערוץ הנדל"ן של דה מרקר בשיתוף פרומיקס).

3. מאזן רווח והפסד [שם חברה] 
מדובר על רמה חדשה שנתקלתי בה בפרסום בדואר זבל מגוף שמתכנה המכון לאבחון עסקי ארה"ב. פתחתי, קראתי ושקלתי לתבוע על ספאם – אז הכותרת בפני עצמה  מצוינת, אבל משיגה מטרות הפוכות.

4. מתנצלים, ההרשמה נסגרה (שוב ריינר בנושא הצעה שיווקית לעסקים)

5. הודעה חשובה מגוגל לכל המגייסים ובעלי האתרים! (אם השם שלך לא מעניין תשתמש בכותרת בשם של מישהו אחר. מתוך דיוור להצעת בניית אתר של חברת נילוסופט. הפנתה: אירמה קופרמן)

6. חוץ מזה שהאפיון שלכם נראה על הפנים, אתם מאפיינים טובים. (דו משמעי – מפתה בהחלט לגלות אם אתה טוב או רע. לקידום סדנה של חוויית משתמש בישראל).