לשתף את הגולשים בבחירת השחקנים

כשניסו לשתף קהל בבחירת השחקנים בקבוצה אמיתית בליגה הארצית בכדורגל- זה לא עבד. כנראה בגלל שהקבוצה לא רלוונטית לרוב האנשים,

המשחקים לא זמינים, והיכולת להשפיע מוגבלת.

אבל כש- EA מחזירה את משחק המכונות הקלאסי NBA JAM בגרסא חדשה ל-Wii, היא מאפשרת לקהל לבחור אילו שחקנים ייצגו את הקבוצות במשחק – וזאת ליגה אחרת (NBA, ליגה ארצית).

המשחק המטורף שהציג מאבקים של שניים על שניים – בין כוכבי הקבוצות ב- 1993 כשבמוקד נמצא כפתור הטורבו שמאפשר לבצע הטבעות על טבעיות. עכשיו EA מגדילה את מספר הנציגים לכל קבוצה ומאפשרת לקהל לבחור מי הם יהיו – זה הופך מוקד לשיחה ברשת ומכניס את הקהל למשחק עוד הרבה לפני שהוא יוצא לדרך . מי לא ירצה לשחק במשחק אחרי שהוא בחר בעצמו מי ישתתף בו. לראות איך קווין גרנט מטביע מחצי מגרש עם 360, ואיך שאקיל אוניל מרסק את הסל.

כשהצוות של ESPN מתגייס כדי לבחור את הנציגים המועדפים עליו, אתה יודע שהפעילות שלך מצליחה.

יותר ויותר חברות וקבוצות ספורט, מבינות שמעורבות הקהל היא חלק בלתי נפרד מבניית מותג, וככל שמערבים את הקהל בשלבים מוקדמים יותר,

כך הם יהיו מחוברים יותר. עכשיו לשאלה – האם אפשר להקים חברה מ- 0 באמצעות הגולשים בלבד – התשובה: כן.