אחרי שבהלת הקוטג' הגדולה ברשתות החברתיות נרגעה, נרשמת חזרה לבנאליות של הבועה הפייסבוקית התל אביבית ובפריפריה:
כשהשאלה "מחליטים אחת ולתמיד סושי טעים או מגעיל" סחפה כ- 60,000 איש להצביע בהתמודדות האולטימטיבית.
כנראה שהתוצאות הצמודות סייעו להגדיל את מספר המשתתפים, אבל בכל מקרה כנראה מדובר בנושא שבוער בעצמות האנשים – בדיוק כמו הפייסבוק.
נקודה חשובה היא, שמאחר ולא מדובר בקבוצה אלא בסקר, לא ניתן לשייך את השאלה לגוף מסויים או לאג'נדה. סביר להניח שאם היה מדובר בעמוד פייסבוק, התקשורת כבר הייתה מזהה את הפוטנציאל של 30,000 איש מצביעים נגד הסושי, והתהליך המוכר היה מתחיל. כתבי האינטרנט ו"הצינור" מעלים את הסוגיה, כתבי חדשות יוצאים לבדוק את טעמי האנשים, כתבי כלכלה מדווחים על נפילת הסושיות, והסושיות כבר היו יוצאות במבצע כדי לרכב על הגל. קבוצות לוויין קמות בקריאות של "גם אני חושב שקונוס זה בעצם סושי לאפה" או "להוציא מהחוק סושי צמחוני" .
בסקר אין ממש את מי לראיין, וגם אי אפשר לתאר את הדברים כמחאת סושי – זאת בסה"כ שאלה.