סיכום תחרות "המותג הישראלי" בעמוד הפייסבוק

ב

– פלטפורמה: עשינו שימוש בשירות Woobox כדי לתפעל את התחרות בפייסבוק.

היתרונות של האפליקציה הוא עלות נמוכה יחסית בהשוואה לפתרונות מקומיים אחרים. הייתרון הוא שהתמחור נעשה לפי מספר המשתתפים בתחרות, כך שעבור דפים חדשים שמבצעים פעילות ראשונה מדובר בחסכון ניכר.

ההפעלה של התחרות הייתה מהירה ופשוטה ונעשית כולה בעמוד אחד

הבעיה היחידה הוא בעיה של יישור העמוד לשמאל במקום לימין בעמוד בו מתבקשים אנשים להעלות תמונות נוספות לתחרות. מכיוון שאנו העלנו בעצמנו את רוב התמונות, לא התפשרנו על זה.


בעיה בפלטפורמה הזאת היא חיתוך התמונות כאשר הן מוצגות אחת ליד השניה בעמוד הראשי.

בעיה נוספת: כאשר קבענו את זמן סיום התחרות, התחרות המשיכה להיות מוצגת באתר, אך לגולשים הוצג רק עמוד העלאת תמונות ללא כל הסבר נוסף או הודעה על סיום התחרות.

– פרסום בפייסבוק: מתוך 3 סוגי מודעות שהרצנו אחוזי ההקלקה היו מאוד דומים. המחיר הממוצע שנקבע על ידי המערכת היה בערך 40 סנט ל- 1000 מופעים. עלות גבוה יחסית, וייתכן שהיה עדיף להריץ מודעות לפי קליק.

– התוצאות: אלקטרה הגיעה במקום הראשון עם במבה, זאת בזכות יחצ"ן בעל יוזמה של אלקטרה שגייס את עובדי החברה להצביע בתחרות. אנו לומדים מכך את היכולת הגבוה של ארגונים להשפיע על מציאות בפייסבוק, ובאמצעות משאבים לא גבוהים וזמינים יחסית.

לסיכום התחרות, מדובר בעלות נמוכה יחסית (גם מבחינת זמן וכסף) כדי לתת דחיפה קלה לעמוד, ולהגדיל את מעגל החברים בו.
פרסום בפייסבוק