מה נשים רוצות ?

מל גיבסון  הצליח לענות על זה. יכול להיות שגיא גיאור כ"הרווק" מצליח לענות על זה. גם הבעלים של המכונית הזאת נגוע באותו הטאצ'….

husband

אז מה יש לנו כאן, בעל מכונית שמנסה להיות יצירתי במכירה של מכונית (שידעה ימי זוהר יותר טובים), ומנסה לחפות כנראה על חסרון במראה (הלוק יעני, לא המכשיר שמראה תמונה).

כן כן, בעלי המכונית מרגיש כאילו הוא מסיים יחסים ארוכים עם המכונית שלו, ויוצא לחפש לו בלונדה צעירה במגרש הקרוב. את הישנה הוא מנסה לשדך לבא אחריו.

אז במקום לצייר אותה בצבעים משמחים שידגישו את הצבעים הטובים שלה, הוא הופך אותה לנזקקת ולנואשת.

האם היא לא אוטו חמים, משפחתי, דואג, אוהב, מפנק ? יש כל כך הרבה מאפייני האנשה מאשר "מחפש בעל חדש".

ועוד נקודה קטנה… האם גברים שמתעניינים באוטו רוצים לחשוב עליו כעל חומר לנישואים ? הרי הבעלים הנוכחי בעצמו זורק אותה לאנחות אחרי מערכת יחסים ארוכה,

למה שמישהו ירצה להתחייב לאוטו ? צעירים שמחפשים אותו בטוח לא רוצים להיות "בעלים".

לטעמי, יש כאן טעות שיווק רחוב מהזן הבעייתי ביותר – עודף רצון טוב שמתנקז לחוסר מחשבה.

צריך להזכיר לעצמי שמדובר באדם פרטי – שלא מתיימר להיות פרסומאי.

אבל זה כן מדגיש – עד כמה הכיוון ההפוך: הפיכת מכונית/ או בר מים לדמות נשית מושכת, הוא חלק חשוב במשחק השיווקי,

ולמרות שהוא נמוך – הוא מתרחק ככל האפשר מעולם משעמם ויומיומי.